Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

Μίλα μου


Πολλά μυστήρια με ονειρεύτηκαν
αλλά μόνο εσύ ρίζωσες το βλέμμα
στον πυρήνα του απέραντου
και φανερώθηκε με μιας
η ουράνια του πάθους μου, απελπισία.

Τι να κάνω τώρα;
Να πάρω πίσω όλες τις ευκτικές μου,
να ερωτοτροπήσω με το αβάσταχτο,
ιερόσυλη, να καταστρέψω άπαντα
της σύνεσης τα μανουάλια;
Να βυζάξω αίμα
από τα στήθη της Ιοκάστης,
να επικοινωνήσω
με το Μαντείο των Δελφών,
να τυλιχτώ αυτολύπηση
στη μαγκούρα του Τειρεσία,
να ληστέψω από το όλον το μηδέν
και να ξεγεννήσω δίδυμες
και τρίδυμες όλες τις διαψεύσεις μου;
Να πάρω το παλιό ενυδρείο που αγαπώ
τις παρενθέσεις μου, τον κόμπο στο λαιμό
και να χαθώ σε παρηγοριάς πατρίδες;

Μίλα μου, μόνο μίλα μου.

Τι να κάνω τώρα, αλήθεια;
Να υποταχτώ στην αυτολογοκρισία,
να μείνω ατάραχη μπροστά
στην παρέλαση των συναισθημάτων σου,
να καταπίνω κάθε μέρα τις φλόγες σου
και ως μάγος αλλοδαπός,
να κάνω πως δεν καταλαβαίνω τίποτα;
Να σκαρφαλώσω σ' ένα βράχο
και να σκορπίσω σε θάλασσες,
τις στάχτες και τα αντίο μου;
Να σημαδέψω το φως του καλοκαιριού
μαζί με όλα τα γράμματα
και τα οράματα της απουσίας σου;
Ν' αναζητήσω μια πιο υγιεινή
και καλοστρωμένη μορφή
του πορεύεσαι, σύμφωνα
και με τις επιταγές των φρονούντων;

Μίλα μου, μόνο μίλα μου.

Να πω ναι, στην παράλογη
άρνησή, ίσως και κατάφαση, δεν ξέρω,
εκείνου του "εσένα θέλω μόνο"
και ν' απαριθμώ τις γέφυρες
που ποτέ δε θα περάσουμε μαζί
ή να βάλω μια χαρούμενη
κορδέλα στα μαλλιά
και μόνο στις αμμουδιές σου να τη λύσω;

Μίλα μου!

Ρουμπίνα Θεοδώρου
από το ιστολόγιο της ποιήτριας Happyland


5 σχόλια:

Kate'sCakeBox είπε...

Τόλη μου καλησπέρα..δεν πήγες κάπου να ξεκουραστείς?σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου για το καλοκαίρι..δεν κατάλαβα που μου γράφεις για τα κουλουράκια..διάβασα τα ποιήματα της φίλης σου blogger Ρουμπίνας Θεοδώρου και μου άρεσαν πολύ,αναζήτησα το ιστολόγιό της ως Happyland και δεν το βρήκα..στις 3 Αυγούστου θα λείψω για λίγο..εύχομαι να περνάς καλά και φυσικά θα τα ξαναπούμε.

Kate'sCakeBox είπε...

Λουτρό ψυχής τα ποιήματά σου στον "πλοηγό"είσαι θησαυρός Τόλη μου και συγκινείς απίστευτα όσους σε διαβάζουν..συγχαρητήρια να πω είναι πολύ λίγο μπροστά στα συναισθήματα που πηγάζουν απο την ποιήσή σου που αυτόματα γίνονται άγγιγμα στη ψυχή...ι στίχοι,το κάθε ποίημα ξεχωριστά,η κάθε ση λέξη που ζωγραφίζει την επόμενη...

Poet είπε...

Καλημέρα, Kate. Είχα αναρτήσει την πλήρη ηλεκτρονική διεύθυνη του ιστολογίου της Ρουμπίνας Θεοδώρου στο πρώτο ποίημά της, Gracias alla vida. Την παραθέτω πάλι εδώ:

Happyland http://routhblogspotcom.blogspot.gr/2011/07/blog-post.html#!/2011/07/blog-post.html

Χαίρομαι που σου άρεσαν τα ποιήματα της Ρουμπίνας. Εκείνη θα διαβάσει το σχόλιό σου όταν γυρίσει από τις δικές της διακοπές.

Τα τελευταία χρόνια εγώ συνηθίζω να κάνω διακοπές στην πόλη. Τρόπος του λέγειν βέβαια γιατί ούτε κουρασμένος αισθάνομαι, ούτε έχω τη διάθεση να κάνω κάτι άλλο. Τα λογοτεχνικά μου ενδιαφέροντα με γεμίζουν.

Αφού διαθέτεις cakebox, υπέθεσα ότι μέσα εκεί θα έχει κάθε λογής καλούδια, μεταξύ των οποίων και τα κουλουράκια που έφτιαχναν κάποτε οι μαμάδες και τα πηγαίναμε εμείς για ψήσιμο στον φούρνο της γειτονιάς. Για μένα μεταφορικά τα κουλουράκια σημαίνουν κάτι ωραίο, κάτι γλυκό, κάτι εύγευστο που σπάνια υπάρχει πια.

Δεν μένει παρά να σου ευχηθώ καλές διακοπές και καλή επιστροφή με γεμάτες τις μπαταρίες.

Poet είπε...

Σε ευχαριστώ θερμά, Kate μου, για τα καλά σου λόγια. Εκτιμώ ιδιαίτερα τις ευνοϊκές κρίσεις για τα ποιήματά μου (στον Πλοηγό του Απείρου τώρα) που εκφράζονται αυθόρμητα, πηγαία και ειλικρινά.
Καλές διακοπές και πάλι.

Kate'sCakeBox είπε...

Τόλη μου καλησπέρα,εύχομαι να είσαι καλά και να περνάς καλά...αφου με έχεις επισκεφθεί αρκετές φορές,ξέρεις ότι μόνο ποιήματα και μουσική έχω στο ιστολόγιό μου..καλό βραδάκι..